Gallup - Haluaisitko mainoksia kännykkään?
20.8.2007
Kännyköitä pidetään mainostajan runsaudensarvena. Ne ovat henkilökohtaisia, muokattavia, mukana ja päällä, niillä voi maksaa ja mainonnankohde voidaan tunnistaa. Teoriassa jopa internetmainoksia tarkempi mainosten kohdentaminen juuri halutulle kohderyhmälle olisi mahdollista.
Mainoksia saattaisi ilmestyä hakutulosten yhteydessä, tekstareissa, sähköposteissa, peleissä ja GPS -sovelluksissa. Mobiilimainostus kasvaa ja yleistyy huimaa vauhtia Brad raportoi että tänä vuonna mainostajat käyttävät mobiilimainoksiin n. 1,5 miljardia dollaria ja vuonna 2011 jo 11 miljardia.
Maailmalla mainostus yleistyy mutta ovatko suomalaiset valmiita mobiilimainoksille? Onko mainoskia jo tarpeeksi haluammeko myös henkilökohtaisen matkapuhelimemme niitä täyteen? Toisaalta jos mainoksia sietämällä saisi alennusta liittymälaskusta tai jopa ilmaisen kännykän...
Mitä mieltä olet, haluaisitko mainoksia kännykkään? Osallistu sivupalkin äänestykseen.
Technorati: [matkapuhelin], [kännykkä liittymä], [kännykkä mainostus], [matkapuhelin markkinointi], [mobile adsense], [mobiili markkinointi], [mobile marketing], [mainostus kännykässä]
Tunnisteet: mobiili, palvelut, vertailu