Operaattorit pettävät odotuksia

Mainonta on syvältä -blogi on kirjoittanut hykerryttävän hauskasti käyttäjän kokemuksia DNA:n ja Elisan liittymistä.

"...Ensimmäiset kuukaudet taistelimme hallintopäällikkömme kera DNA:n asiakaspalvelun kanssa. Tarkkaa lukua tietää tuskin kukaan, mutta kymmeniä puheluita, sähköpostiviestejä ja fakseja siinä lauottiin

Välillä operaattoripäässä onnistuttiin hukkaamaan osa dokumenteista. Kiitokseksi tästä saimme lähettää lisää fakseja ja selvityksiä siitä, mikä ongelma operaattorilla oli..."


Vanhana DNA:n asiakkaana koin operaattorin suurimpana ongelmana käsittämättömän epätäsmällisen laskutuksen. Laskuja saattoi joutua odottamaan useita kuukausia. Saunalahden asiakaspalvelu on ollut muista operaattoreista julkisuudessa kerrottuihin kauhukokemuksiin verrattuna taivaallista ja kaiken lisäksi hinnatkin ovat kilpailukykyiset.

Mainonta on syvältä - Elisa lajinsa viimeinen (via)

P.S. Sonera ei tunnu olevan pekkaa pahempi: Kirje kuluttaja-asiamiehelle Sonerasta

operaattori



Technorati: , , , , , , ,

0 kommenttia:

Lähetä kommentti