Nokia Viral marketing - Markku from Finland

Nokian mainoksia tottui nuorempana näkemään lumilautailukilpailuissa ja jo legendaksi muodostunut Nokia -soittoääni oli ihmeellistä kuulla amerikkalaisessa Late Night showssa.

Viime aikoina Nokia, kuten muutkin ajan imussa toimivat firmat, ovat panostaneet web 2.0 markkinointiin kuten blogeihin ja viral markkinointiin. Viral markkinoinnin ideahan on olla näyttämättä mainokselta ja aiheuttaa suurta hämmennystä joka saa aikaan keskustelua ja arvailua mistä on kyse.

Markku from Finland osallistui jo viime keväänä Jaikun markkinointiin omalla Jaiku kanavalla. Nyt Nokia julkaisi videot Markun vierailusta viimeisillä kännykänheiton maailmanmestaruus kilpailuilla.

Julkaisu tapahtui tietenkin Nokian omalla blogilla, onhan Nokia lähellä käyttäjää ja avoin yhtiö ihan niinkuin sinä, minä, Linux ja ...



Loput kolme jaksoa Nokian S60 blogissa



Technorati: , , , , , , ,

0 kommenttia:

Lähetä kommentti